Samsung HW-F750 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-F750 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Toine 13-06-2014
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Vandaag deze soundbar aangeschaft. Installatie is een fluitje van een cent.

Het draadloos koppelen van soundbar/TV raad ik niet aan, als je een smart tv hebt heb je altijd wel een poort vrij(hdmi of optisch)

De draadloze sub is wel ideaal, zodat je deze overal waar een stopkontakt is kunt neerzetten.

Jammer dat je de treble niet apart kunt instellen, verder zijn de instel mogelijkheden voldoende.

De Bluetooth werkt super met mijn gsm en tablet

Het geluid is voldoende, maar had wat voller mogen zijn, echter je kunt voor dit geld geen Bose kwaliteiten verwachten.

Verder een mooie soundbar icm een samsung TV en betaalbaar!

FrankT1963 02-10-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Sinds 1 maand in onze bezit, het is werkelijk een fantastische Soundbar.
Geluid is echt helemaal top met veel mogelijkheden.
Samen met de UE46F8500 televisie heb je een heel mooi combinatie.

aleidv 05-12-2013

Beste Frank,

Het lukt mij maar niet of de soundbar goed aan te sluiten op
mijn ue40f7000 tv.
Heb jij suggesties?

Gr.

Jan

Fam Molenaar 19-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Prachtig geluid en erg gebruiksvriendelijk. Net een paar dagen in huis dus nog niet echt goed kunnen testen maar eerste indruk is erg goed

GSM47 29-08-2013

De Sounbar aangesloten op nieuwe Samsung UE46F8000SL
en het geluid is onvoorstelbaar goed en makkelijk in gebruik, deze zou ik als ik u was er altijd bij kopen.
Mijn ervaring is dat ik iedere avond er van zit te genieten

Landman 26-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Zojuist aangeschaft bij de mediamarkt.
Goede begeleiding door samsung personeel op de vloer van de mediamarkt. weet ook hier wederom niet wat de duurzaamheid van dit product is, maar het ziet er degelijk uit.

Het geluid is geweldig en het feit dat het systeem draadloos is maakt het aansluiten een stuk gemakkelijker. De subwoofer en soundbar is een perfecte toevoeging aan de televisie en een echte aanrader.

traxi55 25-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Geluidskwaliteit is echt top!!!
Het voelt alsof je in een bioscoop zit.
Nooit geweten dat er zo'n goed geluid uit deze apparaten komt.
Heb hem gelijktijdig gekocht in combinatie met
Samsung TV UE46F7000.

Robertdus 25-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Geweldig warm geluid, koppelen met de smart-tv was een fluitje van een cent. Draadloze koppeling is handig omdat je de ,toch vrij grote, subwoofer op een plek kunt zetten waar hij niet opvalt en zonder een kabel te leggen. Minpuntje is misschien de prijs, maar je krijg er een prachtig geluid voor.

Dogan79 22-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Geluidskwaliteit is enorm goed. makkelijk te verbinden met je smart tv zonder kabels.
Vorm mooi had beter gekund.
gebruiksgemakt ideaal makkelijk dus

NelineWG 19-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Geluidskwaliteit: is top! Het voelt alsof je in een bioscoop een film beluisterd.
Mogelijkheden: op zich als je het apparaat goed hebt ingesteld (of hebt laten instellen) dan heb je alle mogelijkheden niet eens nodig.
Gebruiksgemak: helder en gebruikersvriendelijk lees: simpel
Duurzaamheid kan ik nog niet veel over zeggen, heb het apparaat net.

GSM47 17-12-2013

Sorry maar ben het er niet mee eens want de soundbar kun je het geluid niet instellen nog veranderen. Persoonlijk vind ik het een dof geluid

woody500 13-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Na de ervaring van de voorganger en een nieuwe ue40f7000 uiteraard weer gekozen door samsung als soundbar en wel de top de HW-F750, subliem... en zo simpel in te stellen . gemak dient de mens.

alve 11-01-2014

Heb ook een ue40f7000 is de soundbar een aanrader voor dit toestel? Is deze echt zo moeilijk in te stellen?

Samtv 10-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Nooit geweten dat er zo'n goed geluid uit deze apparaten komt. Gewoon wauw. En niet te vergeten makkelijk in gebruik en je kunt er alles op aan sluiten.
Prima investering.

Dreke1 28-09-2013

Hallo,
Ik lees in uw review dat je er alles op kan aansluiten. Bedoel je dan ook een tuner/versterker en aan welke ingang hang je die dan best?
Ik heb namelijk nog een tuner waar ook luidsprekers voor de keuken aangesloten zijn, deze zou ik dan willen combineren met de soundbar indien mogelijk. Hoe zit het dan met volumeregeling?
Hopelijk kan jij me helpen want ik heb hier nog niet echt een duidelijk antwoord op gevonden.
André

Borst69 01-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

moest wel wennen aan alle mogelijkheden maar geluid is fantasties en mogelijkheden zat die nog uitgeprobeerd moeten worden

R.A. van den Barselaar 30-07-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Deze soundbar in combinatie met Samsung tv UE55F8000 geeft je een mooie geluidsbeleving die vergelijkbaar is met een bioskoopbezoek. Een aanrader dus.

nsudding 30-07-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F750 zwart

Krijg de soundbar niet aangesloten. De handleiding is verschrikkelijk onduidelijk. Instructies die in beeld komen zijn binnen een paar seconden verdwenen. De beloofde wireless aansluiting af fabriek ontbreekt. Aanrader om het product te laten installeren.